Blog Hocam’a Hoşgeldiniz!

Ben Serdar

Blog Hocam’ın kurucusu ve tek yazarıyım. Blog yazarlığı, SEO, sosyal medya, dijital pazarlama, girişimcilik ve kişisel gelişim konularıyla ilgileniyor ve bu konularda yazılar yazıyorum.

Aradığınız birşey mi var?

Blog Hocam’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

30 Ağustos 2012 Perşembe

Sementit Blogger Teması

Merhaba,
Ben Blog Hocam isimli blogun yazarı Serdar Kara.Bu blogu yeni düzenlediğim Sementit isimli temayı test etmek ve tanıtmak için oluşturdum.Temanın tüm özelliklerini ve kullanımını bu blogda anlatacağım ama yorumları kapattığım için sorularınız için bana şuralardan ulaşın:


Sementit ismini verdiğim (isminin anlamından birazdan bahedeceğim) bu temayı sıfırdan kodlamadım.Temanın orijinal ismi Alfa.İlk halini merak ediyorsanız buraya bakabilirsiniz.Gördüğünüz gibi temanın ismiyle beraber pek çok özelliğni de değiştirdim ve orijinal halinden çok daha modern bir görünüme kavuşturdum. (Tabi bu benim fikrim.Umarım siz de beğenmişsinizdir.)

Temanın isminden de bahsederek bu postu sonlandıracağım.Ben şuan mesleğimi yapasam da üniversitede Metalurji ve Malzeme Mühendisliği okudum.Sementit kelimesi de metalurji ve malzeme mühendislerinin 1.sınıftan mezun olana kadar karşılaştıkları çelikteki sert ve önemli bir yapıdır.



Temaya isim düşünürken aklıma çok sevdiğim bilim olan metalurji terimleri geldi ve Sementit ismini koymaya karar verdim.

0 yorum to “Sementit Blogger Teması”

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.